Nieuws

Weten wat er speelt bij Stichting HERO? Hier vertellen wij het u. Volg ons ook op Twitter en Facebook!

Trimtafel voor Stichting HERO

Op 28 mei jl. heeft een van onze vrijwillers én toekomstige gebruiker van een assistentiehond op de Supportbeurs een pitch gehouden georganiseerd door Dela.

Het Dela goededoelenfonds ondersteunt projecten waarbij iemand met een beperking als vrijwilliger iets betekend voor een ander. Onder leiding van ambassadeur Marc de Hond heeft een deskundige jury stichting Hero €500,00 toegekend om een hydraulische trimtafel te kunnen aanschaffen! Hiermee kunnen de honden weer tiptop verzorgd worden én door de simpele verstelmogelijkheden is de tafel ook functioneel voor medewerkers met een beperking.De tafel is inmiddels aangeschaft en wordt al intensief gebruikt.