Onze honden

Maak kennis met de helden van Stichting HERO: onze honden! Klik op een hond voor een uitgebreide kennismaking.

Fred

Biografie van Fred

Fred is een lieve, enthousiaste Golden Retriever die erg van knuffelen houdt. Ook in zijn werk heeft hij enorm veel plezier. Eigenlijk ziet hij het hele leven als een groot feest. Dat is mooi, want daardoor is hij altijd enthousiast om van alles voor zijn baas te doen: werken, spelen, knuffelen...Fred doet het voor je. Een actieve en gedreven werkhond, dat is Fred. Met Fred kun je de hele wereld rond! Fred heeft dan ook een baasje nodig die actief in het leven staat, veel en graag op stap gaat. Fred brengt je graag overal veilig naar toe!

Foto's van Fred

Opleiding