Steun ons!

Draagt u het werk van Stichting HERO een warm hart toe? Met uw steun kunnen wij sterk en gezond worden.

Schenkingen uit nalatenschap

Normaal gesproken moeten ontvangenden belasting betalen over een nalatenschap. Omdat ze een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) is, hoeft Stichting Hero dat niet. Als u ons werk een warm hart toedraagt en uw geld daarom aan ons wilt nalaten, kunnen wij het volledig inzetten voor de opleiding van onze honden.

Notarieel schenken

Wilt u ons geld schenken met belastingvoordeel? Dat kan, want Stichting Hero is een ANBI, een Algemeen Nut Beogende Instelling. Periodieke schenkingen aan verenigingen of ANBI’s zijn aftrekbaar van de inkomensbelasting. Míts het om notarieel schenken gaat. U kunt uw bijdrage overmaken naar IBAN: NL 22 RABO 0173 9064 00

Sponsors

Stichting Hero zou onmogelijk kunnen bestaan zonder haar sponsors. Dankzij onze sponsors kunnen we onze honden zo intensief trainen en jongeren met uiteenlopende problemen vooruit helpen. Daar zijn we erg dankbaar voor!

Donateurs

Vindt u het ook belangrijk dat we mensen met een beperking of ziekte blijven helpen met goed getrainde hulphonden? Of gelooft u in de positieve uitwerking van honden op jongeren met gedragsproblemen? Steun ons dan en wordt donateur!